28.1.10

Curiosidades: queres un ovo, corazón?

Pois máis dun vai mercar este trebello para o 14 de febreiro. Nós optamos polas filloas e as orellas, que en Entroido é o que proe. Para botarlle ovos está o resto do ano, a ser posible, con corazón (non fai falta molde, nin que sexa en Moldes, A Pobra)

Posted via web from Posterous de Certo, o xornal virtual de Barbanza e Noia

Deportes: campo a través en A Pobra do Caramiñal este sábado 30 de xaneiro

Deportes: Ribeira e A Pobra organizan xuntos unha viaxe á neve na fin de semana do 19 ao 21 de febreiro

Download now or preview on posterous
Neve A Pobra.pdf (63 KB)

En Dodro van na seguinte fin de semana, ollo

Queres coñecer máis polo miúdo a estación de San Isidro?

http://www.san-isidro.net

Posted via email from Posterous de Certo, o xornal virtual de Barbanza e Noia

Rianxo: what are you doing in Taragoña?

Ribeira: outro concello gabeado ao carro da parapsicoloxía

O dolmen de Axeitos recibe así aos visitantes, logo de que alguén empregase un spray verde fosforito

Nacho Ares

En febreiro terá lugar en Ribeira a Iª Jornada del Misterio del Barbanza

No blog oficial pon:
I Jornada del Misterio del Barbanza.

El día 19 de febrero del 2010, hacia las ocho de la tarde, inauguraremos en Riveira (A Coruña), la "I Jornada del Misterio del Barbanza", que tendrá lugar en el Auditorio Municipal.

Esperamos que este evento tenga una notoria relevancia, ya que pensamos que se trata de una manera de ampliar la oferta cultural en un segmento que cuenta con un nutrido grupo de seguidores.

Asimismo, la idea es que anualmente se reitere esta convención en Riveira, y que se celebren otras análogas.

Para apadrinar esta Jornada inaugural se contará con la presencia de Nacho Ares y Jesús Callejo.

NACHO ARES es licenciado en Historia; egiptólogo; escritor que cuenta con 16 libros en su haber, abarcando diversos momentos de la Historia Antigua. Presentador del programa de radio "Ser Historia", en la Cadena Ser. Director de Revista de Arqueología del Siglo XXI, publicación con un enfoque a nivel arqueológico y antropológico en el desarrollo de las culturas humanas desde la Prehistoria hasta la Edad Media, en la que trabajan catedráticos, investigadores, arqueólogos e historiadores que forman un Comité Científico cuya presidenta es Su Majestad la Reina Doña Sofía. Ha sido realizador de varios programas televisivos de Cuatro, Antena 3, Tele 5, Canal 9 y Tele Madrid. Ha dirigido y presentado en el canal de Castilla y León durante 5 años el programa "Enigmas y Misterios".

JESÚS CALLEJO es Licenciado en Derecho por la Universidad de Valladolid. Tras ejercer varios puestos en la Administración Pública, se ha dedicado en cuerpo y alma a viajar, escribir libros, publicar artículos, dar charlas y convertirse en un divulgador e investigador de la historia más insólita. Como muchos sabéis, es uno de los miembros del programa "La Rosa de los Vientos", en Onda Cero Radio. Tiene en su haber una veintena de libros sobre lugares y recorridos mágicos, enigmas de la historia, el origen de las fiestas, leyendas y tradiciones populares y sobre personajes mitológicos, entre los que destacan: Bestiario mágico, Enigmas Literarios, Breve historia de la brujería, Secretos medievales o, más recientemente, Las profecías del Tercer Milenio y Fiestas Sagradas. Además es colaborador habitual de las principales revistas especializadas del sector como son “Año Cero”, “Enigmas”, “Historia de Iberia Vieja” y “Más Allá de la Ciencia”.

Temática de la jornada:

I.- "Historia y creación del Camino de Santiago y su paralelismo con el culto a la muerte en el Antiguo Egipto"; de la mano de Nacho Ares intentaremos abordar dónde, cuándo y de qué forma surge el movimiento que tantas personas atrae al corazón religioso de nuestra Comunidad Autónoma: Santiago de Compostela. La “Ruta Xacobea” tal y como hoy la conocemos, que fue instaurada a inicios de la Edad Media. Nacho Ares nos contará cómo se intentaron imitar modelos y costumbres funerarias que llegaron importadas hasta nuestro país.

II.- "El Arca de Noé, y la leyenda de cómo recaló la embarcación bíblica sobre la Sierra Del Barbanza". Jesús Callejo analizará los distintos intentos de expediciones por recuperar el Arca de Noé, cómo se han desarrollado estos trabajos y, asimismo, se adentrará en los orígenes de la famosa leyenda acerca de que el Arca de Noé terminó por encallar en “A Serra do Barbanza”. Leyenda que fue origen del topónimo: "Noia".

Confiamos en que el evento sea del agrado de todos los asistentes. Para cualquier pregunta o aclaración, pueden escribir a la siguiente dirección de correo-e: jornadamisteriobarbanza@gmail.com"

Comentarios de Certo:

En Porto do Son, o verán pasado, fíxose algo semellante, pero máis global aínda.

O arqueólogo Xurxo Ayán pregúntase por que suceden estas cousas precisamente por estas terras. E incluso se resposta el mesmo, xa que o primeiro que escavou nos castros de Neixón, Otero Acevedo, foi un parapsicólogo recoñecidísimo a nivel internacional (tamén era tuno, todo sexa dito, e non había apenas onde estudar arqueoloxía naqueles séculos).

Pero a historia, con minúsculas, continúa: arqueólogos de formación -suponse que científica- seguen a dar pábulo a lendas, misterios, supersticións e demais parafernalia da que se alimentan este tipo de divulgadores esotéricos. Sen ir máis lonxe, en Boiro temos un exemplo que serviu de cebo ao "grande" Iker Jiménez (a partires do minuto 2:36 do vídeo):

Pregúntanse no blog Arqueoneixón: "Axudará esta xornada a solventar os grandes misterios da Arqueoloxía barbanzónica? Terá máis concurrencia e éxito que os IV Encontros Arqueolóxicos de Barbanza? É máis Arqueoloxía esta Arqueoloxía esotérica cá Arqueoloxía académica? Hai extraterrestres na Centro Arqueolóxico de Barbanza? Hai concelleiros de Cultura abducidos por entes estranos? Haberá visita guiada á aldea maldita por recoñecidos arqueólogos locais?"

Non se perdan estas xornadas. Como diciamos no caso da "auga pesada" do Son, se son crédulos, vostedes mesmos. E se non o son, aguanten. Polo menos as gargalladas. Ademais, é unha actividade "cultural" pagada cos cartos dos impostos. Van desaproveitala?

Rianxo: Castelao, homenaxeado de novo, agora polo aniversario do seu nacemento


Avelino Pousa Antelo, á dereita

En Certo sempre nos facemos preguntas que non son doadas de respostar:


Asistirá a familia Baltar á homenaxe? E M. J. Blanco Gey?


Roberto Varela, conselleiro de Cultura, de esguello, e Pedro Piñeiro, alcalde de Rianxo

Por que o conselleiro de Cultura non vai ao acto de presentación do libro de Suso de Toro pola tarde? Será porque Suso de Toro foi un dos once Premios Nacionais que pediu a súa dimisión?


Download now or preview on posterous
actos castelao 2010.pdf (1761 KB)

Posted via email from Posterous de Certo, o xornal virtual de Barbanza e Noia

Ecoloxía: por que non se debe matar aos lagartos, nin en Galicia nin en ningún sitio

Twitter

Related Posts with Thumbnails Banner: Regale selva tropical