16.2.08

Dedicado á web do Plaza

Embedded Video

Blogged with Flock

Crean un festival para R.E.M.



Sinnamon y Doctor Music crean un festival para R.E.M.

16 de Febrero de 2008
R.E.M.
Una vez más se repite la fórmula de organizar un festival alrededor del concierto de un grupo con tirón. En esta ocasión surge de la asociación entre las promotoras Doctor Music Concerts y Sinnamon, que han logrado que la actuación de R.E.M. en el Bilbao Live no sea la única en España, creando además un nuevo evento denominado Doctor Loft 05:00 (web), que tendrá lugar el 6 de Julio en la localidad gerundense de Castello d’Empuries.

Aunque el nombre del festival hace referencia a la hora de apertura de puertas del recinto (las cinco de la madrugada), la actuación de los norteamericanos tendrá lugar a las 22:00h. También se ha confirmado la participación de los Djs Deep Dish y Luciano, aunque todavía faltan nombres para completar el programa del evento. Las entradas se pondrán a la venta próximamente a través de la red TickTackTicket.
Discos y Conciertos: Sinnamon y Doctor Music crean un festival para R.E.M.

Blogged with Flock

The Charlatans, gratis en dos semanas

El nuevo álbum de The Charlatans, gratis en dos semanas
16 de Febrero de 2008
The Charlatans
La ladera musical por la que caen The Charlatans desde hace unos años parece haber motivado a los de Northwich, que recurrirán a fórmulas más arriesgadas para difundir "You Cross My Path".

Así, a partir del lunes 3 de Marzo regalarán el disco en la web de la emisora británica XFM, para pasar a hacerlo, dos semanas después, también en su web.Además, aquellos que deseen hacerse con una copia en Cd o vinilo, podrán hacerlo gracias al sello Cooking Vinyl a partir del 19 de Mayo.

Antes, el 25 de Febrero ambas webs lanzarán "Oh! Vanity", el single de adelanto del álbum cuya lista de canciones es la siguiente:Oh! VanityBad DaysMis-takesThe MisbegottenA Day For Letting GoYou Cross My PathMissing Beats (Of A Generation)My Name Is DespairBirdThis Is The EndLa gira de presentación llegará a España a principios de Julio con motivo del festival Bilbao Live.
Discos y Conciertos: El nuevo álbum de The Charlatans, gratis en dos semanas

Blogged with Flock

Música en Boiro para pechar

Embedded Video

Blogged with Flock

Visite nuestra web

Embedded Video




Haberá que facelo logo...

Montelouro es una web para los que aman los viajes y las aficiones sanas.

Blogged with Flock

Dúbidas sexuais en Riveira

O Servizo terá dúas modalidades:
 1. A distancia: No que se dará información on-line sobre Educación Sexual, a través da páxina web do Concello, semanalmente a partir do 1 de marzo

2. Presencial: Atención personalizada, na que ademáis da Educación Sexual se fará Terapia sexolóxica, dous días ó mes. Ambas modalidades de consulta son gratuitas e totalmente confidenciais.

O Servizo solicitará ó usuario/a uns datos que nos axudarán a respostar mellor as preguntas, tales como sexo, idade, estudios, cómo coñeceron o servizo, etc.

Serán atendidas por unha psicóloga profesional da sexología, educación sexual e asesoramento sexual, que cumple cos criterios de profesionalidade que se estipulan no Código Deontológico de Sexología.

E Vai dirixido tanto a xóvenes, adultos coma maiores, a nivel individual ou de parella.

 O Servizo comenzará o próximo mes de marzo. E o día 13 dese mes haberá unha charla aberta a todo o público interesado a cargo dunha sexóloga profesional.Para máis información sobre o Servizo poderán chamar ou acercarse ó Centro de Información á muller do Concello.Telf: 981 87 41 31 / 981 87 34 09correo: cim@riveira.comdirección: Rúa de Correos nº 5 (de luns a venres en horario de 10:00 a 13:00 h)
Concello de Riveira


Ten que comezar en marzo. Xa se sabe o que pasa en primavera, que o sangue...

Blogged with Flock

San Valentín: cheira?

Embedded Video

Blogged with Flock

Cita Viña Rock 2008

1, 2 y 3 de Mayo en Villarrobledo (Albacete), Viña Rock...Viña Rock 2008

Lugar: Auditorio Municipal de Villarrobledo (Albacete).Fechas: 1, 2 y 3 de Mayo de 2008.
Entradas: 70 euros anticipada y 80 euros en taquilla a partir del 31 de Enero.
.Web: www.vinarock.com

Blogged with Flock

Circular pola AG-56, que bonito é



Hoxe tiven que circular pola AG56, a autovía de Noia. E van ser moitos milleiros de persoas os que se beneficien desta infraestrutura. Máis segura, máis cómodo e afórrase case un cuarto de hora en cada desprazamento, supoño que a medida que teñades que circular pola AG56 veredes que non me excedo nos adxectivos.Indico o AG56 porque é nome da estrada e é o distintivo que hai que ter presente para identificala, aínda que a dirección Noia está bastante sinalada.
ero --- PSOE de Noia. Benvidos ao diario de Rafael Garcia Guerr

Precisamos comentarios de cidadáns de a pé, aínda que temos en conta, por suposto, o que di o alcalde de Noia na súa bitácora.

Blogged with Flock

Coas nosas mans


Mariscadoras de Taragoña
Capítulo 0

Se len a bitácora de Manuel Gago terán toda a información e saberán que deben visitar www.coasnosasmans.com

Blogged with Flock

Cinema galego

Aínda non foi presentado, pero non nos resistimos a poñelo: o portal é espectacular. De espectáculo:

http://www.audiovisualdegalicia.es

Os que teñen inquedanzas cinematográficas (queiran estudiar, traballar ou só informarse), deberían pasar por aquí tamén.

Curiosidade para a fin de semana



Atopado en http://www.flickr.com/groups/flickrtoys/pool/

Blogged with Flock

Twitter

Related Posts with Thumbnails Banner: Regale selva tropical