30.9.10

Porto do Son: o PP fai varias propostas para a fachada marítima, como un carril bici



PROPOSTA DE SUXERENCIAS DO PP SON SOBRE PROXECTO REFORMA FACHADA MARÍTIMA

Vista a Reunión de Constitución da Comisión de Traballo sobor do Proxecto de Reforma da Fachada Marítima no Casco da Vila, o pasado Mércores 15 de Setembro de 2010 na Sede de Portos de Galicia.

En dita Reunión de Traballo, acordouse por parte dos presentes, enviar as súas diferentes Propostas a valorar e considerar por parte do Ente Autonómico co gallo de integralas, na medida das súas posibilidades en dito proxecto.

Ante dito acordo, o Partido Popular de Porto do Son e mediante o seu Portavoz Municipal D. Manuel Tomé Piñeiro, vistas as súas demandas, acorda transmitir as seguintes Suxerencias para a súa valoración e consideración oportuna a integrar en dito Proxecto:

1-Consideramos como Premisa Fundamental que Tódalas Entidades, en base as súas propias e lexítimas demandas, se integren da forma que mellor consensúen, partindo do Principio de ecuanimidade por parte de tódalas partes afectadas.

2-Técnicamente, consideramos que este Proxecto debe establecer unha homoxenidade e continuidade no encontro das distintas rúas que confluen a dita fachada portuaria. Por elo, consideramos que o tipo de material granítico que representa o pavimento das beirarrúas sexa igual o que provoca os cruces de encontro coas rúas que finalizan na mesma.
Debemos indicar que toda as beirarrúas da primeira linea, deben ser contínuas en toda a lonxitude existente, é decir,que o encontro beirarrúa-rúa debe ter unha mínima rampla que faga a accesibilidade dos vehículos sin por elo perder a bifuncionalidade da beirarrúa. Tamén decir que, na medida do posible, a alineación de delimiticación de xurisdicción que foi cedida a Portos de Galicia, debe aproveitarse na súa integridade, quero esto decir, que a extensión do pavimento de pedras albardera chegue ós laterais da fachada naqueles lugares que non teñan unha alineación lineal sino que se adentre para atrás de dita linea.

3-Unha das obras estrela que debería na medida posible de facerse realidade, sempre con visos de futuro, sería a Creación dun Aparcadoiro Soterrado en toda a extensión existente dentro da delimitación do bordillo da explanada portuaria, cumpliría así unha doble funcionalidade:

a)+ Servizo o Casco da Vila

b)+Servizo a tódalas Entidades Usuarias do ámbito da Zona Portuaria do Casco sonense.

Consideramos que é perfectamente factible e viable, sempre pensando no Proxecto de creación dentro do Casco da Vila dunha Área de Rehabilitación Integral (ARI), onde unha das súas grandes estratexias consistirá na Peatonalización e Limitación de aparcamentos dentro das rúas do Casco da Vila, partindo da singularidade das rúas que como pobo mariñeiro tradicional presenta sen unhas alineacións e ordenacións acorde o que hoxe se considera normal.

4-Estudo da proposta para minimizar a entrada de area na zona verde existente dentro do porto. Hai que lembrar que a formación recente dunha praia dentro do Casco da Vila, pola modificación artifical das correntes marinas, está a provocar, coma ben se manifestou na reunión, unha preocupación cada vez máis crecente polo fenómeno de sedimentación de area que empeza a provocar os primeiros problemas na dársena o igual que o continuo coste de retirar do petril a acumulación de area que os ventos predominantes transportan.
Plantexamos en dito petril unha actuación para a súa consideración da Instalación de paneis de metacrilato dunha altura entre 2-2.5m atornillados a todo o largo do petril o fronte de area como medida preventiva ou no seu caso estudar unha actuación de Creación dunha doble Duna Artifical a cabalo entre o Parque e a Praia da Vila (xusto a zona pavimentada) e a fixación e consolidación de ditas dunas mediante especies propias e endémicas dos sistemas dunares.

5-Na entrada o muelle portuario polo lado do parque, onde actualmente está o petril grande que chega case a caseta do surtidor de combustible, Estudar o Acceso o mesmo retirando un par de aparcamentos de dita batería e facendo unha prolongación da acera de gris mondariz que se executou na segunda fase de reforma do porto.
A idea é que este muelle que leva á rampla de varada, se plantexe a todo o largo do petril un Aparcadoiro en espiña inclinada (45º) e habilitando unha pequena rotonda o final do petril para que xiren os vehículos que acceden tanto á Praia da Vila coma a Zona de Varada das embarcacións.
Dicir que en este lugar, plantexar o Peche perimetral que delimite toda a zona de varada e reparación de embarcacións sería o máis prudente en canto a riscos para os viandantes e usuarios da zona da Praia e o seu entorno.

Consideramos dende o PPdG Sonense, que a limitación a vehículos dende a zona de varada hacia o muelle de contención de area coma o petril de contención de area,debería estar automáticamente prohibida, exceptuando os servizos de emerxencia ou similares para dito areal.

6-Igualmente foi exposto nesa reunión, a Creación dunha Infraestructura que dé cobertura ás necesidades de Waters, Cambiadores,así coma unha Cafetería que en conxunto den servizo tanto a Praia coma o Parque Infantil así coma a Zona de reparación de varada das embarcacións.

7-Finalmente, unha proposta que o Portavoz Popularanunciou en dita reunión, era a Creación a todo o longo da Fachada Marítima dun Carril-Bici que chegaría ata o límite xurisdiccional da competencia de Portos e que entroncaría co Paseo Marítimo na zona da Sagrada co gallo de facer unha continuidade en todo o perímetro da costa do Casco da Vila.

Posted via email from Certo.gl, o xornal dixital de Barbanza e Noia

No hay comentarios:

Twitter

Related Posts with Thumbnails Banner: Regale selva tropical