- Baunts, con sede na Coruña, constrúe en Bilbao unha pantalla de aillamento acústico que pecha o ruído do tráfico nos accesos ao estadio de San Mamés. Hospital de Basurto e edificios de arredores quedan totalmente ailladas do ruído do tráfico
- É a primeira obra deste tipo en toda España. O seu orzamento achégase aos dous millóns de euros
- A firma galega xa está abrindo mercado no exterior, en Turquía e países do Este europeo
A Coruña, 22 de xuño de 2012.- É un túnel-envolvente co que se busca aillar o molesto ruído do tráfico que se escoita no hospital de Basurto (Bilbao) e as edificacións de vivendas colindantes, un rebumbio que procede da autovía de acceso a San Mamés que conecta coa autopista A-8. Para facer esta estrutura, que leva máis de 600.000 quilos de aceiro, fan falla 115 pórticos recubertos por placas de metacrilato na parte superior e por paneis metálicos no resto. Son case 4.000 metros cadrados de paneis tipo sándwich metálicos que discorren por un viaduto e o ramal de acceso e que garanten o total aillamento acústico do tráfico. Para que non sexa considerada como túnel -o que suporía adaptarse a outras normativas urbanísticas e medioambientais-, esta estrutura especial é opaca nun zócalo continuado de cor vermella e transparente por enriba, e que non chega a estar por completo pechada no seu punto máis elevado. Nestes días fixéronse as probas de carga que confirmaron que a estrutura aguanta ben o paso dos vehículos, incluso cando o tráfico é máis intenso. No futuro, este vial pode incluso aproveitarse no caso de que Renfe decida soterrar as vías que circundan o barrio de Olabeaga.
Obra pioneira en España
Cun orzamento aproximado de 1.815.000€, é unha construción pioneira en España. Baunts, empresa galega con sede principal en A Coruña e unha secundaria en Madrid, encargouse do proxecto. Esta firma, que é noviña (creouse en 2009) adícase á execución de proxectos de instalacións de barreiras fonoacústicas para alta velocidade, áreas industriais e aeroportos. Xa está a dar orzamentos para importantes obras no norte deste país, no Corredor do Mediterráneo e abrindo novos mercados nos países do Este de Europa e tamén en Turquía. Máis info en
Posted via email from Certo.gl, o xornal dixital de Barbanza e Noia
No hay comentarios:
Publicar un comentario