5.5.08

Un alcalde disgustado

Lamentables os feitos acaecidos o sábado 3 de Maio ás 21:25 na alameda de Noia.

Tras rematar a inauguración dunha exposición na casa de cultura dirixinme á Alameda a xunto a miña muller e a miña filla, que se atopaban acompañadas dunha amiga nosa.

Sen mediar palabra con ninguén camiñei hacia a miña familia, cando unhas ducias de exaltados da manifestación contra a vartiante, megafono en man me perseguiron pola alameda de Noia entre insultos de "fascista", "cabrón", "dictador" e berrando "alcalde dimisión", despois de xuntarme coa miña muller e a miña filla e a amiga continuaron a persecución ata o Parque Rosalía de Castro onde ante a proximidade dos manifestantes exaltados tiven que chamar á policia local e a garda civil.

A nosa amiga sacou a filla do tumulto mentres a miña dona e eu aturabamos o chaparrón de insultos e improperios rodeados destas "persoas".

No momento en que se achegou un só municipal aqueles "valentes" que nos rodeaban fuxiron despavoridos.

Lamentable.
cia Guerrero --- PSOE de Noia. Benvidos ao diario de Rafael Gar
Blogged with the Flock Browser

No hay comentarios:

Twitter

Related Posts with Thumbnails Banner: Regale selva tropical