O delegado territorial da Xunta na Coruña, Diego Calvo, e o presidente de Portos de Galicia, que tamén exerce como secretario de organización do PP de Galicia, José Manuel Álvarez-Campana, presentaron esta mañá o proxecto que eles chaman “a lonxa do século XXI”. Portos de Galicia investirá 17 millóns de euros na construción dunha lonxa de 17.000 metros cadrados para Ribeira
O edificio da lonxa, que será visitable, foi deseñado por César Portela e Díaz y Díaz Arquitectos, e estará distribuido en tres superficies diferenciadas, con aparcadoiro soterrado Ribeira, 26 de marzo de 2011.- Continúan a toda marcha os anuncios e promesas que antes se facían en campaña electoral e agora, coa nova lexislación, adiántanse un par de meses. Desta volta foron o delegado territorial da Xunta na Coruña, Diego Calvo, e o presidente de Portos de Galicia, José Manuel Álvarez-Campana, os que presentaron esta mañá o proxecto da nova lonxa para o porto de Ribeira, unha promesa que xa é vella e foi adiada por h ou por b durante moitos anos.. Tratase dunha infraestrutura moderna, versátil e adaptada ás necesidades reais dos profesionais. “Unha lonxa para o século XXI”, en palabras do presidente do ente público, que tamén exerce como secretario de organización do PP de Galicia, Álvarez-Campana. Trala adxudicación o pasado día 21 do proxecto á empresa Acciona, Portos de Galicia investirá 17,3 millóns de euros na construción do edificio, que se iniciará, segundo o previsto, no terceiro trimestre deste ano. O prazo de execución dos traballos é de 38 meses. A futura lonxa de Ribeira será a máis grande de Galicia entre as construidas pola Xunta. Esta nova construción verá multiplicada por máis de tres veces a superficie de venda, exposición e subasta da actual lonxa, acadando os 17.000 metros cuadrados de superficie. O deseño foi elaborado por César Portela e Díaz y Díaz Abogados, que idearon un edificio visitable para a cidadanía. Estará distribuido en tres superficies diferenciadas. Unha planta semisoto para aparcamento de 4.500 metros cadrados e capacidade para unhas 380 prazas; unha planta baixa de 8.000 metros cadrados con destino a áreas de exposición, venta, subasta e expedición, ademais de almacéns de exportadores, espazos de servizos, aseos e oficinas. Finalmente terá unha primeira planta de 3.500 metros cadrados destinada oficinas, servizos de ventas, laboratorios, cafetería e oficinas, entre outros servizos. No dimensionamento do edificio teranse en conta, especialmente, o número e superficie dos locais de exportadores, a zona de clasificación, exposición e subasta, o número e características dos peiraos de carga e a superficie de aparcamento dos exportadores. A nova lonxa terá unha oficina de trazabilidade e contará cos sistemas máis modernos de conservación en frío, manipulación do peixe e subasta, entre outros. Incluirá, ademais, as novas tecnoloxías e enerxías limpas, como a solar e a térmica fotovoltaica. Estará dotada, así mesmo, de todos os servizos que garantan as descargas nas mellores condicións de seguridade e operatividade. A execución da lonxa implicará non só a construción do edificio senón tamén das zonas de desenvolvemento máis próximas, como as correspondentes a carga e descarga, e a prestación de servizos incluídos no tratamento do peixe ou que complementan o desenvolvemento da actividade. Esta multifuncionalidade conlevará a adecuación dos atraques, mediante a dragaxe das aliñacións que sexa necesaria, e a dotación aos cantís dos medios requeridos para poder efectuar as descargas en condicións de seguridade e eficiencia para cada unha das flotas que operen na lonxa. A nova lonxa caracterizarase pola súa integración e protección medioambiental do entorno, coidando a calidade estética e os detalles, de xeito impidan efectos nocivos para o medio ambiente. Tamén respecto ao entorno do edificio, este verá mellorada a circulación de vehículos, de tal xeito que a lonxa estea comunicada cos accesos ao porto da maneira máis directa posible, acurtando os percorridos interiores pola zona portuaria. Problemas coa ubicaciónEn canto á súa ubicación, a nova lonxa emprazarase na esplanada que no seu momento foi creada para esta instalación, pero que ata o momento non se empregou para este fin. Así darase solución a importantes problemas de funcionamento que presenta a lonxa actual, precisamente polo seu emprazamento, a través de atraques que permitirán efectuar as descargas en mellores condicións. O novo emprazamento da lonxa ribeirense suporá a reubicación de aquelas actividades que poidan ser afectadas pola instalación da mesma na superficie elixida. Deste xeito trasladaranse as actividades dos redeiros, probablemente á zona do peirao comercial, e a zona de subministro de combustibles, entre outras.
O edificio da lonxa, que será visitable, foi deseñado por César Portela e Díaz y Díaz Arquitectos, e estará distribuido en tres superficies diferenciadas, con aparcadoiro soterrado Ribeira, 26 de marzo de 2011.- Continúan a toda marcha os anuncios e promesas que antes se facían en campaña electoral e agora, coa nova lexislación, adiántanse un par de meses. Desta volta foron o delegado territorial da Xunta na Coruña, Diego Calvo, e o presidente de Portos de Galicia, José Manuel Álvarez-Campana, os que presentaron esta mañá o proxecto da nova lonxa para o porto de Ribeira, unha promesa que xa é vella e foi adiada por h ou por b durante moitos anos.. Tratase dunha infraestrutura moderna, versátil e adaptada ás necesidades reais dos profesionais. “Unha lonxa para o século XXI”, en palabras do presidente do ente público, que tamén exerce como secretario de organización do PP de Galicia, Álvarez-Campana. Trala adxudicación o pasado día 21 do proxecto á empresa Acciona, Portos de Galicia investirá 17,3 millóns de euros na construción do edificio, que se iniciará, segundo o previsto, no terceiro trimestre deste ano. O prazo de execución dos traballos é de 38 meses. A futura lonxa de Ribeira será a máis grande de Galicia entre as construidas pola Xunta. Esta nova construción verá multiplicada por máis de tres veces a superficie de venda, exposición e subasta da actual lonxa, acadando os 17.000 metros cuadrados de superficie. O deseño foi elaborado por César Portela e Díaz y Díaz Abogados, que idearon un edificio visitable para a cidadanía. Estará distribuido en tres superficies diferenciadas. Unha planta semisoto para aparcamento de 4.500 metros cadrados e capacidade para unhas 380 prazas; unha planta baixa de 8.000 metros cadrados con destino a áreas de exposición, venta, subasta e expedición, ademais de almacéns de exportadores, espazos de servizos, aseos e oficinas. Finalmente terá unha primeira planta de 3.500 metros cadrados destinada oficinas, servizos de ventas, laboratorios, cafetería e oficinas, entre outros servizos. No dimensionamento do edificio teranse en conta, especialmente, o número e superficie dos locais de exportadores, a zona de clasificación, exposición e subasta, o número e características dos peiraos de carga e a superficie de aparcamento dos exportadores. A nova lonxa terá unha oficina de trazabilidade e contará cos sistemas máis modernos de conservación en frío, manipulación do peixe e subasta, entre outros. Incluirá, ademais, as novas tecnoloxías e enerxías limpas, como a solar e a térmica fotovoltaica. Estará dotada, así mesmo, de todos os servizos que garantan as descargas nas mellores condicións de seguridade e operatividade. A execución da lonxa implicará non só a construción do edificio senón tamén das zonas de desenvolvemento máis próximas, como as correspondentes a carga e descarga, e a prestación de servizos incluídos no tratamento do peixe ou que complementan o desenvolvemento da actividade. Esta multifuncionalidade conlevará a adecuación dos atraques, mediante a dragaxe das aliñacións que sexa necesaria, e a dotación aos cantís dos medios requeridos para poder efectuar as descargas en condicións de seguridade e eficiencia para cada unha das flotas que operen na lonxa. A nova lonxa caracterizarase pola súa integración e protección medioambiental do entorno, coidando a calidade estética e os detalles, de xeito impidan efectos nocivos para o medio ambiente. Tamén respecto ao entorno do edificio, este verá mellorada a circulación de vehículos, de tal xeito que a lonxa estea comunicada cos accesos ao porto da maneira máis directa posible, acurtando os percorridos interiores pola zona portuaria. Problemas coa ubicaciónEn canto á súa ubicación, a nova lonxa emprazarase na esplanada que no seu momento foi creada para esta instalación, pero que ata o momento non se empregou para este fin. Así darase solución a importantes problemas de funcionamento que presenta a lonxa actual, precisamente polo seu emprazamento, a través de atraques que permitirán efectuar as descargas en mellores condicións. O novo emprazamento da lonxa ribeirense suporá a reubicación de aquelas actividades que poidan ser afectadas pola instalación da mesma na superficie elixida. Deste xeito trasladaranse as actividades dos redeiros, probablemente á zona do peirao comercial, e a zona de subministro de combustibles, entre outras.
Posted via email from Certo.gl, o xornal dixital de Barbanza e Noia
No hay comentarios:
Publicar un comentario