2.5.11

Boiro: a fotógrafa Mar Cuervo retratará ás mariscadoras de "Paséate con nós"

É a gañadora do certame fotográfico 2011 do Museo do Mar de Galicia 

Media_httpfarm5static_qhaqr

Boiro, 2 de maio de 2011. Mar Cuervo, gañadora da bolsa de fotografía do Museo do Mar de Galicia deste ano 2011, estará dende mañá e durante esta semana retratando ás mulleres do mundo do mar en Boiro. Atraída polo proxecto “Paséate con Nós”, posto en marcha pola Concellería de Turismo, que dirixe Francisca Suárez Lijó, achegarase para retratar ás mariscadoras Carmen, Lucía e Rita. Aproveitando a súa visita, tamén terá a ocasión de estar con outras mulleres que teñen o marco do mar como base das súas vidas:  redeiras, bateeiras e vendedoras de peixe. 

“Mi trabajo plástico ha tenido siempre como figura principal a la mujer, su identidad y posicionamiento en la sociedad actual así como el patrimonio inmaterial de la feminidad. En esta ocasión el mar es el que marca una constante en la vida de las mujeres de la costa gallega y por consiguiente el que condiciona sus vidas, ya sea realizando labores de atadeiras, mariscadoras o vendedoras de pescado o marisco”, sinalou a fotógrafa. 

Na actualidade, Mar Cuervo está a facer a investigación para a súa tese doutoral na Facultade de Bellas Artes da Universidad Complutense. “Mi trabajo de campo contempla como parte fundamental la transmisión “transgeneracional” de la idea de feminidad en el rural gallego basado en el método denominado “historias de vidas”. Con este proyecto quisiera trazar un espectro de imágenes que sirvan de representación del mar a través de las mujeres que viven por y para él”, engadiu.

“La cualidad más interesante de estas mujeres es su capacidad de alternar tareas y el orgullo derivado de esa posibilidad de ser una mujer que vive para el mar, ayuda al hombre y a su vez lleva al día las tareas de la casa. Lo que es una característica innata de la mujer: La multitarea (especialmente reseñable en estos contextos). De ahí el título de este proyecto: “Sirenas” sinalou Cuervo.

Web da fotógrafa:

http://marcuervo.com/

Posted via email from Certo.gl, o xornal dixital de Barbanza e Noia

No hay comentarios:

Twitter

Related Posts with Thumbnails Banner: Regale selva tropical