9.1.12

Deportes: a Deputación coruñesa colabora economicamente na Vuelta Ciclista a España pero non dá cifras

  • Namentres valora, segundo os organizadores, a repercusión económica nestas bisbarras de Barbanza e Noia en máis de medio millón de euros, non ofrece na súa nota de prensa a cantidade que adica dos nosos impostos a financiar unha actividade totalmente privada dunha única empresa, Unipublic
  • Unipublic é do grupo mediático de Antena 3 e dende 2008 está participada por outro grupo francés, o que organiza o Tour de Francia
  • A última vez que pasou por esta provincia da Coruña a Vuelta foi en 2007. Desta vez percorrerá 330 quilómetros
  • Dende a xornada 12 percorrerá a costa de Barbanza, a ría de Muros e Noia e a zona sur da Costa da Morte

Media_httpfarm8static_xcwzj

  • A etapa que remata no mirador do Ézaro, cunhas pendentes impresionantes dun 25% de desnivel, será a máis espectacular
  • A etapa 13 comenzará en Santiago de Compostela e rematará en Ferrol, pasando por máis de 27 puntos da provincia 

Repercusión mediática


  • Segundo a Deputación, os presuntos beneficios do paso de La Vuelta ciclista a España "no deja de crecer cada año. Primero por el eco mediático que supone, ya que es retransmitida en 143 países del mundo y cada sede (tanto de llegada  como de salida) tiene una presencia media en televisión superior a los 10 minutos.Durante La Vuelta 2011, la etapa más vista fue seguida por el 18,9% de la gente que estaba viendo la televisión en esos momentos, es decir, por 2.277.000 espectadores. La media de espectadores de La Vuelta fue más vista que la semifinal de la Copa Davis o la liga Eurobasket, por ejemplo. Además, más de 6.000 noticias en radio, prensa y televisión hicieron seguimiento de cada jornada durante el 2011, lo que supuso un incremento del 6,24% de seguimiento con respecto al año anterior".
  • Cifran en 1.765.000 persoas as que asistiron o año pasado como público á Vuelta, en máis de 6 millóns que visitaron a páxina oficial e os seguidores que acumulan nas redes sociais e as 227.500 visualizaciones de La Vuelta que se realizaron na canle oficial de Youtube, o que suporía unha presenza en medios por enriba dos 300.000 euros -ignoramos como se calcula isto, nun mercado publicitario á baixa cada ano que pasa-
  • Aseguran que a activación da economía na zona pola que pasa La Vuelta "aumenta además al ocurrir el evento en las mismas calles de la ciudad. La organización calcula que el incremento de gasto en consumo de una jornada con el paso de los ciclistas con respecto a una ordinaria es de 60.000 euros para la ciudad". 


En total, o retorno medio calculado polos organizadores desta marcha ciclista, cada ano máis polémica polos escándalos de dopaxe dos atletas, din que supera os 560.000 euros.

Posted via email from Certo.gl, o xornal dixital de Barbanza e Noia

No hay comentarios:

Twitter

Related Posts with Thumbnails Banner: Regale selva tropical