30.3.08

O cura de Fruíme



Ai do allo, ai do allo,ai do allo, ai da cebola,ai do allo, ai do allo,nunca che eu do allo fora.
Visualizar obra

Morreu tal día coma hoxe, 30 de marzo, pero en 1777. Biografía na Biblioteca Virtual Galega.

A nós gústanos moito esta poesía, que lle acaería ben aínda hoxe a calquera turista madrileño e a moitos emigrantes alí

A D. Manuel de Arcos, natural de Galicia y vecino de Madrid

Se pudera darche os tranchos
que eu sin dentes mamo acá,
meu Arcos, ben craro está
que che virían moi anchos.
Por alá componse os panchos
de menestra, ensaladiña,
sorbetes e garapiña;
mais eu, posto en donde estou,
por canto hai alá non dou
o rabo dunha sardiña.



Blogged with the Flock Browser

No hay comentarios:

Twitter

Related Posts with Thumbnails Banner: Regale selva tropical